Питання/Відповідь
Оформлення замовлення:
- зв’язатися з нами за телефоном (096) 71-30-999 або залишити заявку на пошті teplakvartyra@ukr.net
- в електронній заявці вказати адресу, контактний телефон та ім’я.
- з вами зв’яжеться наш фахівець і домовиться про час зустрічі.
- вибрати одну із запропонованих на сайті комплектацій.
- ознайомитися з проектом Договору на виконання робіт.
- бути присутнім на зустрічі в момент розрахунку площі теплоізоляції.
- узгодити з нашим співробітником терміни виконання робіт.
- звернутися в ЖЕК для отримання доступу на покрівлю.
- в день початку виконання робіт підписати Договір і внести передоплату.
- після виконання всіх робіт, прийняти їх і підписати Акт прийому-передачі і розрахуватися згідно Договору.
Виконання робіт:
- за день до обумовленої дати початку робіт зв’язатися з нашим співробітником і підтвердити замовлення.
- вранці, в день початку робіт, присутні будинку (щодня).
- забезпечити нашим фахівцям доступ на покрівлю / горище (щодня). можливий дублікат ключа.
- забезпечити співробітників доступом до мережі 220В і технічною водою (щодня).
- безпосередньо зі співробітником, який виконує роботу, узгодити час закінчення робіт і бути присутнім в цей час в квартирі; з цим же співробітником узгодити час початку робіт на всі дні.
Чи віднімається площа віконних прорізів?
варіант №1: площа віконних отворів не вираховується із загальної площі фасаду – це загальна практика в будівництві; таку ж схему підрахунку використовують і муляри-штукатури. Пов’язано це з тим, що облаштування віконних відкосів досить трудомісткий процес і займає значно більше часу, ніж облаштування ізоляції на рівній поверхні.
варіант №2: іноді використовують розрахунок відкосів в погонних метрах. Але навіть при такій схемі розрахунку, сума за роботи буде близька до варіанту №1.
Як рахується площа утеплення балкона / лоджії?
Утеплення лоджії / балкона зазвичай рахується за окремим прайсом !!
пов’язане це з наступними факторами:
- у багатьох Замовників (а також сусідів поверхами вище) над вікном балкона / лоджії встановлений металевий козирок з гострим краєм (рис. 2), що значно ускладнює і уповільнює виконання робіт для альпініста, а також збільшує ризик пошкодити, як несучу мотузку, так і сам металевий козирок.
- в 90% випадків зовнішня поверхня парапетної панелі балкона має всілякі нерівності (рис. 3, 4, 5), що веде до додаткових витрат матеріалів і праці.
Для початку робіт від Замовника потрібно:
- забезпечити співробітникам доступ на покрівлю / горище Вашого будинку. Ключ, зазвичай, знаходиться в ЖЕКу або у голови ОСББ. Для того, щоб отримати ключ, необхідно заздалегідь написати заяву на ім’я начальника ЖЕКу і прикріпити копії наших дозвільних документів, які ми висилаємо по електронній пошті.
- аванс в розмірі 50% від вартості зазначеної в Договорі в день початку робіт.
- електрика. Для цього Вам потрібно буде відкрити одне вікно в режим “провітрювання” – наш фахівець спустить в нього звичайний подовжувач і Ви включите його в розетку. Потужність підключається інструменту зазвичай до 1 кВт, так що переживати за проводку немає необхідності.
- вода. Для приготування клейового складу нам буде потрібно близько 30л води в день. Для цього наш фахівець перед початком робіт повинен буде в квартирі набрати (в свою тару) воду.
Чи повинен хтось бути присутнім в квартирі протягом дня?
Протягом дня присутність в квартирі не обов’язкова. Маючи воду і електрику наші фахівці можуть продовжувати роботу автономно.
Для того, щоб забезпечити нашим співробітникам вихід на покрівлю / горище, перед початком робіт власнику квартири необхідно буде звернутися в ЖЕК або керуючу компанію (ОСББ, кооператив). Для того, щоб отримати ключ, необхідно написати заяву на ім’я начальника ЖЕКу і прикріпити копії наших дозвільних документів, які ми висилаємо по електронній пошті.
Якщо, раптом, ключі є у Вас або у когось з сусідів на верхніх поверхах вашого під’їзду, то ходити в ЖЕК немає необхідності.
Потрібно буде щоранку ходити в ЖЕК за ключем?
Зазвичай ми практикуємо наступне рішення – в день початку робіт Ви отримуєте ключ в ЖЕКу і робите в найближчій майстерні дублікат. Увечері Ви здаєте ключ в ЖЕК, а дублікатом користуємося ми і в закінчення робіт повертаємо його Вам. Вартість дубліката ключа сьогодні коливається від 30 до 60 грн і це значно економить Ваш і наш робочий час.
Але бувають вдома, в яких двері закривають на спец-ключ і оперативно зробити його дублікат не представляється можливим – в такому випадку Вам доведеться щоранку і щовечора брати і здавати ключ диспетчеру.
Прийом замовлень та проведення робіт по зовнішньому утепленню квартир виконуються в порядку простої черги. Тому точні терміни уточнюйте у нашого фахівця при оформленні заявки.
Також варто розуміти, що в осінній період терміни початку / закінчення робіт можуть змінюватись в зв’язку з погодними умовами (опади або вітер швидкістю понад 10м / с).
В середньому один фахівець в день виконує “під ключ” 7-10 кв.м.
Це слід розуміти так:
30 кв.м. – 3 раб. дня,
40 кв.м.- 4-5 раб. днів,
50 кв.м. – 5-6 роб. днів і т.д.
Терміни виконання робіт можуть бути і більше вищеописаних і це безпосередньо залежить від ряду факторів:
- загальної площі стін;
- обраної комплектації (теплоізоляція із застосуванням, наприклад, мінераловатних плит в середньому займає на 50% більше часу);
- забарвлення фасаду (якщо фасад має два і більше кольорів);
- погодних умов (при наявності опадів або вітрі більше 10 м / с);
- при інших форс-мажорних обставин (наприклад при наявності неадекватних сусідів, відключеному ліфті, відсутності електрики в будинку і тд.).
У 98% випадків вартість будь-якій комплектації на нашому сайті включає в себе: матеріали + роботи + логістика та накладні витрати.
Оплата відбувається в два етапи:
- Аванс – 50%. Аванс вноситься Замовником у готівковій / безготівковій формі в день початку робіт. Звертаємо Вашу увагу, що до приїзду на об’єкт матеріалів, ми не беремо передоплату !!! За винятком випадків, коли Замовник вибирає ексклюзивну комплектацію і таких матеріалів немає у нас на складі.
- Оплата залишкової вартості. Здійснює після виконання всіх робіт і підписання Акту прийому-передачі.
Окрему увагу звертаємо на наступне: в Договорі ми не розписуємо вартість і кількість матеріалів, а тільки вказуємо вартість робіт за квадратний “під ключ” відповідно до обраної Вами комплектації.
З проектом Договору Ви можете ознайомитися завантаживши його за посиланням.
Питання: Чи можна виконати законним шляхом зовнішню теплоізоляцію квартири?
Відповідь: Можна. Згідно правил Благоустрою міста Києва, існує певна процедура, яка передбачає розробку та затвердження проекту, а також отримання ордера на виконання робіт. Власне, така ж процедура передбачена для заміни вікон, скління балконів, розміщення на фасаді кондиціонерів і супутникових антен.
Нотатки:
– за більш, ніж 10 років роботи, ми лише двічі мали контакт з інспектором з Управління з благоустрою.
– нам ще жодного разу не доводилося виконувати утеплення для Замовника, який пройшов процедуру оформлення всіх необхідних документів.
Згідно Договору підряду ми, як Підрядник, не несемо відповідальності за порушення правил по Благоустрою.
Кожен раз, коли подібне питання виникає, згадується відома англійська приказка: “Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі”.
А чому так дорого?
Відповідь: Перш за все ми виконуємо теплоізоляцію з виключно якісних матеріалів відповідних ДСТУ. Також ми, одні з небагатьох колег по цеху, послідовно виконуємо всі етапи технологічного процесу. Якщо Ви ще не ознайомилися з тим, як саме ми виконуємо зовнішнє утеплення, то рекомендуємо ознайомитися тут.
Можна дешевше?
Відповідь: Якщо Ви ознайомилися з нашим підходом до якості і все ж бюджет Ваш обмежений і є крайня необхідність заощадити, то ми можемо запропонувати кілька способів:
- перший докладно описаний тут.
- другий спосіб має на увазі, що Ви виконуєте частина роботи за нас – наприклад, проводите опитування сусідів по поверху / під’їзду і об’єднуєтеся разом для того, щоб скоротити наші витрати на рекламу і доставку / логістику. Якщо об’єднуються 2-3 квартири або загальна площа стін під утеплення становить понад 100 кв.м., то ми готові зробити знижку до 10%. Також, при наявності власного транспорту, Ви можете зробити доставку матеріалів і обладнання, що дозволить скоротити загальний бюджет ще на 500-1000грн.